تزریق فیلر بینی
هر روز یک قدم به سمت زندگی سبز. سلامتی نصف خوشبختیه . پس بهش اهمیت بده

آمار مطالب

کل مطالب : 13
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 32
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 32
بازدید سال : 143
بازدید کلی : 1658

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به سمت زندگی سبز و آدرس zendegisabzaneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سولماز
تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1398
نظرات

فیلر بینی چگونه انجام می شود؟

اول از همه، به خواسته ها و درخواست های فردی که تصمیم به فیلر بینی دارد گوش داده می شود و نقاطی که باید اصلاح شوند به روشنی مشخص می شود. هدف اصلی فیلر بینی اطمینان هم از راضی بودن فرد از نتیجه  و هم مناسب و سازگار بودن با چهره است. پس از تصمیم گیری در مورد منطقه و یا مناطقی که فیلر تزریق شود ، از کرم های بی حسی استفاده می شود تا روند بدون درد باشد. در طی فرآیند این قسمت بی حس می شود. پس از فرآیند بی حسی ، که بیش از 30-20 دقیقه طول  نمی کشد ، تزریق با سوزن به مناطق تعیین شده ارائه می شود. این روند حدود 10-5 دقیقه طول می کشد. و طی 40 دقیقه ، روند کامل می شود. اگرچه زمان ذکر شده برای روند به طور متوسط داده می شود ، این دوره به دلیل عواملی مانند بی حسی ناحیه و تعداد مناطقی که تزریق مورد نیاز است می تواند طولانی و کوتاه شود. پس از عمل ، یک روند بسیار راحت تر شروع می شود. بلافاصله بعد از انجام عمل به زندگی روزمره خود باز خواهید گشت.

بوتاکس بینی چگونه انجام می شود؟

فیلر بینی و بوتاکس بینی روش های پزشکی است که از نظر مراحل پردازش دارای همان مراحل هستند. هر دو روش بدون بیهوشی راه حل غیر جراحی ارائه می دهند. تفاوت مهم بین این دو فرآیند در این است که ماده تزریق شده برای فیلر بینی و ماده تزریقی برای بوتاکس بینی دارای محتوای مختلفی است. مواد تزریق کننده فیلر بینی حاوی اسید هیالورونیک ، در حالی که ماده اصلی بوتاکس بینی، سم بوتولینوم است. اثر مطلوب بوتاکس بینی دقیقاً دو هفته بعد از عمل مشاهده می شود و چهار تا هشت ماه همچنان ادامه دارد. افرادی که از این روند راضی هستند ، می توانند دوباره و دوباره تا زمانی که بخواهند این کار را انجام دهند. تفاوت دیگر بین بوتاکس بینی و فیلر بینی این است که  فیلر بینی  ماندگاری بیشتری نسبت به بوتاکس دارد. جدا از این اختلافات ، نتایج مشابهی از نظر راه حل هایی که برای مشکلات مربوط به شکل بینی در اختیار شما قرار می دهد ، بدست می آیند.

مزایای فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یا بوتاکس بینی یک روش بسیار مفید برای گروه هایی است که به هر دلیل پزشکی نمی توانند بیهوش شوند یا ممکن است در روند بهبود بعد از عمل دچار مشکل شوند ، زیرا فرد تحت بیهوشی  یا تحت عمل جراحی قرار نمی گیرد. جدای از این ، گروه دیگری که مایل به انجام این عمل هستند ، افرادی هستند که قبلاً جراحی بینی انجام داده اند و از این عمل رضایت ندارند. این روش بدون نیاز به عمل جراحی برای بهبود ظاهر و مشکلات  افراد را در این گروه حل می کند. زیبایی غیر جراحی بینی روش مناسبی برای افرادی است که فوبیای جراحی دارند زیرا به جای روش های خشن مانند شکستن و برش ، روش تزریق ساده را شامل می شود. سرانجام ، باید توجه داشت که این نیز یک فرایند مقرون به صرفه تر است. هزینه زیبایی بینی بدون جراحی بدون شک همیشه از روش های جراحی مطلوب تر است.

اثر فیلر بینی چه مدت طول می کشد؟

روند فیلر بینی مانند مداخله جراحی سال ها نتایج دائمی ندارد. بسته به محتوای فیلر مورد استفاده و پاسخ های مختلفی که در هر ساختار داده می شود ، دوام فرایند از 1 تا 2 سال به طول می انجامد.

روند فیلر بینی چقدر طول می کشد؟

کل زمان انجام فیلر بینی 40-30 دقیقه است. این روش که توسط افرادی که ترس از جراحی دارند ترجیح داده می شود ، یکی از انتخاب ها برای افرادی است که وقت ندارند.

روند بهبود در فیلر بینی:

شما می توانید به محض انجام مراحل، به زندگی روزمره خود بازگردید. بعد از انجام مراحل و روش های مناسب که توسط متخصص مجرب انجام می شود، کبودی و قرمزی وجود ندارد.

آیا فیلر بینی عمل ثانویه بینی در نظر گرفته می شود؟

اگر از جراحی زیبایی بینی خود راضی نیستید، این عمل دوم که در پزشکی به آن زیبایی بینی ثانویه گفته می شود انجام می شود. اگر وقت کافی برای جراحی زیبایی ندارید یا نمی خواهید مجدداً جراحی انجام شود ، فیلر بینی روشی ایده آل برای شماست. مشکلاتی که در بینی شما مشاهده می کنید با استفاده از بوتاکس بینی یا فیلر بینی اصلاح می شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 99
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود